Thursday, October 27

its So hard..huh!

Besh..
Hye OLLs..baru jer Habis mkN nasik GoreNg Home made By CheF Tiny Lee..hehe Akak haku ler 2..BesHnyer baLik2 keJe maNdi n golek2 tup2 ade Org PanggiL maKan..Manyak caNtik Muke Aku…da Arr tuLung msk x mo..hihi..Tq kak!!2 arr Menu kAmi tyme bulan Pose ri2..hari2 nasik goreNg..nasik GorenG hari2..hihi..

Xbesh..
LateLy ade rase xbesH daLam diri..which is rase Yg sangat2 aku x suker..BanyAk saNgat2 unsur2 –ve daLam diri Aku..SanGKe Buruk Ngan Org..x Yakin Ngan diri seNdiri..rase Rendah diri Yang teraMat sgt2..meMang aku akui sKrg LeveL confident aku sgt2 ReNdah..KLu dibaGi sKalA markah 1 to 10 LeveL aku maybe -0.9..huhu ciKitnyer..

meMang btoL..
suMe ni jadi bile aku start teNgok pic2 member aku Konvo..namPak hePi giLer..bukaNlah bermakne aku denGki..taPi as Manusia biase..mmg ada rase jeles dLm diri..seBabNyer??dorang 1 batch ngn aku..’Kalau’lah aku study tol2 n struggle 4 kos Lame aku duLu komPom2 aku da ade mase That day..taPi Nasik da Jadi ‘Bubuq’..Aku percaya Mungkin Tlah tertuLis ni suMe takdir aku..PerjaLanan hiduP aku x seMudah org Lain..Aku redha..Aku hePi Ngan kejayaAn member2 lain..baNgge Ngan dorg..n dLm mase yg same TumpaNg Hepi gaK..coNgratz FreNz!!


Aku??
stiL macam Ni..just tunggu 4 ‘My day’ yg xtaw g biLer…hurmm…jaUhnyer lagi Nak jaLan..huhu..ya Allah..kau taBahKanLah hatiku..daLam2 mase camNi aku toL2 perLukan soKongan dari org2 sekeLiling..saLah aku Jgk banyaK sgt pendam rase..nak Luah kat saPe aku xtaw..sigh...

BoyFreN??hurrmmm..as usuAl..tyMe aku Ngah sedih2..die..

x dO!!!

huhu..

ade Pun mcM xde..hurm..taPi..



 sob..sob..sob..

No comments:

Post a Comment