Saturday, January 22

Boring...Boring..Boring..

hari2 YAng ku lalui terase Sepi Sekali..chewaahhh! da cm Lirik lagu Poitt!! hehe..erm..da Lame x Update BeLog ni...da berhabuk kot..huhu..ermm..Aku skgni BerLokasi di Sintok Bumi kedah..Baru je SeMinggu..N baru je  2 keLas yang berjayer Aku hadiri seTakat ini..Cehh!! nak cKp aku Pemaleh la 2 kn??sory sket haa...buKan aku Yg pemaleh k..lecturer yg pemaleh coz siK bataL kelas jer..huh!!


SeM ni adalah seM last 4 aku..InsyALLah Kalau xde balak MelintaNg..hehe..N seM ni adeLah seM yg paling Best seKali dLm idoP aku as sTudent coz kLs Aku ade Ari Senin,Selase N kamis sahaje..Ari Lain x goti2 lagi...Kite enJoyzz!!!(ala2 Nora danish) hahahaha..


Tapi Yang X syok Nye is disebabkan kelas aku x banYak which is 5 kelas jer so purate Tuk Aku dok kat Bilik adelAh sgt2 baNyak..TahaP keBoringan Aku Juge semakin Meningkat..so Aktiviti aku x LAin x bukan adelah...
.
.
.
.
.
.
tido...


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

dan Tido...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tido lagi...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Lagi2 tido..


hahaha...LempaNg nak?? sik tido je Kan???camNo arr badan X membadak??sik tido jer...then biLe balik kampung ngadu Ngn mak..

"mak..Org da Gomok..x suko." (samBiL mUncuNgkan Mulut..)

Then mak aku jawab cmni..

"Tido la lagi..2 Kurang 2...tambah lagi 5 ke 6 jam lagi 1 hari KomPom Kurus...hahaha.."

owhh...seBut saL mak ni yang wat Aku saYu ni..huhu..Indu mak sangat2..sob..sob..

(layan feeLing jap ah..KaNg saMbung g eh..huhu)



No comments:

Post a Comment