Monday, January 3

terduduk Again N aGain N agaiN...

Hurmmm...da Lame Nak syer entry Ni tapi xtaw nak mule dari mane.. nak cite malu..if x cite rase cam benanah kat dLm hati ni..huhu..aku seDang berTarung Ngan feeLing seNdiri..Actually sangat2 x suKe Ngn Ape yg aku rase ni....kadaNg2 aku belagak Mcm cooL n Acting Like xde jadi or efek pape kat aku..taPi sebebarNye aku sakit...sangat2 sedih...aarrggghhhhh!!!! hate this feeLing...Pliz go away!

Dear God..Die da dimiLiki..mmg 2 yang aku doakan..Tapi keNape ade rase x best dLm hati ni??ermm...Lumrah Alam kan..temPat jatuh lagikan dikeNang inikan Plak tmpt bermanjer..chewaahh!! Ni yg sTart Nak Sedih Ni..hurm..pePun yg aku rase biar Arr aku yang tanggUng sendiri..


tapi..makin aku nak jauh..mkin Kuat plak aser ni dLm hati..patutnye aku redha ngn pe yg die da dpt skg..tapi..aku xkuat..am i jeLes??hurm....yer kot..tipu la if aku ckp aku Rilek je..xde pe2 Efek Pun kat aku..hey come On!! aku Mmg jeLes ok! tapi..aku x Busuk hati sampai doAkan yg Buruk2 psl ko..Aku ttP doakan Ko bahagier seBagaimane yg ko imPikan seLame ni..waLaupun Bukan deNgan aku..Tapi aku percaye Ko boLeh daPat Lebih dGn die..aku Akan beLajar iDop tanPe ko Pasni..InsyAllah..sigh*..


WTH...pepun seMoge KaLian BerbaHagia 4 ever..Amin..



No comments:

Post a Comment