Friday, December 31

WeddiNg Punye sTory

Cakkk cakk cakkk...cHewahh...2010 akaN berakhir Mlm ni..ngah countdown with famiLy kat uMah ajer..
Ala..dok ruMah Pun g syOk pe dari bersesak2 Ngn mcm2 Org n mcm2 bau..(nada jeles bg org yg xPat g mane2...huhuhu.)


last Entry 4 This year sebelum masuk 2011 is pasaL org kwen..hahaha Org Kwen Ngan idop aKu mmg x ley di pisahkan!!hohohoho..aaahhhhh x Kire nak syer Jugak!!


kenduri Ni da Lamer da..25hb ari2 berTeMpat kat Taman Bandar Sultan SuLaimaN Port klang (kot...xsure..hehe)..katne 2??kat Port klang la!!hehehe..aku Pun xtaw...yg Aku taw Nek kete..Bebel2...or seLaluNye akTiviti wajib mase nek Kete is TIDO!!!hehe..taw2 da saMpai jer...kireNye ciri2 seOraNg co-Pilot mmg xde dLm diri ini huhu so sad..No wonder La Jalan baLik kamPung tiLL now aku x pat cam lagi..hehe..


Antara Pose2 baJet cun Yg berjayer di Snap sePaNjang ODW..


AKu mmg suke Tengok Org kwen Bukanlah sbb aku bLom berKawen MungKin just HormOn kawen  yg berLebih dLm badan aku ni kot hehe...mmg dari kecit lagi suKe sgt tgok Org Kwen..tah Aku Pun xtaw..If dTg umah kenduri mesti nk kne tggu smPai PeNgaNten sanding..Baru lah rase caM dTg umah keNduri Kawen (brApe Byk kawen daa...) Klu x iBaratNyer mcm aku dTg kenduri doa Selamat Or PotoNg jambul..So whatever..hihi


ermm...Kenduri Ni saNgat2 mencaBar KredebiLiti Aku n FamiLy sebagai tetaMu..Mane x Nyer...Kenduri Kat KamPung aku sTandard mase BersaNDing pukUl 1 Pm..Tapi Kenduri Kat town Ni staNdard Bersanding is Pkul 2.30pm..what?? 2.30pm? owh..rilek2..bley tgu kot..saba2..seMentarA tuNggu peNgaNtin ni la antara Pic yg Berjaye Di sNap..hihi

Kakakku N Husben Yg Mmg prasan Glemer..tettt...hihihi


Our Bro yg da Boroi..(After kaweN mmg camtu ke ha??hehe)

His Wife yg da boroi jugakk..(Pegnen daa...)

Akibat Menunggu Peranten Yg lammmmbat sgt2..Ketam ini Hampir2 menjadi Mangsa Kelaparan kami..hehehe..

2 diaaaa....Finally peranten tiba tanPa rasa besaLah..seb bek La baju N mekap nye yaNg sanTek berjayer mencuRi perhatian..So x jadi marah..hehehe..







Wajah2 Gumbira YanG meMang sepatutNye ade Pade PasaNgan Peranten..


tp... dlm kegembiraan sang pengantin tu..... kenapa mesti ade air mata yg menitis....?
Air mata seorg ayah....


.... emmm...  touching gak aku tgk paklong aku masa ni.... agak2,ape yg paklong n mak long fikir kn yer...?  ye la... mybe sbb sedih nk melepaskn anak perempuannya a.k.a menyerahkn tnggunjwp kepada org lain.....or..tangisan terlalu gembira di atas perkawinan mereka...   emm....  mase akk aku kawin dulu...  xder plk aku tgk ayah aku mcm ni..... hehehe.....   tp xtau la plk ...ayah aku ade nangis sesorok ke.. Last aku tgk ayah menangis ... mase hari kematian Arwah angah ... 12 tahun yg lalu...... hehe....  bytheway... Selamat pengantin baru aku ucapkn pd pasangan pengantin...   diorg ni pangkat "dua pupu" pd aku la... semoga berbahgia hingga keakhir hayat yer kak Ummie... Amin..
.
akk aku yg tgh myorok sebalik tabir,bile mak pengantin kluo nk menepung tawar..... sbb tudung die terr sama sebijik ngan tudung tuan rumah...ngeh!3x..


No comments:

Post a Comment