Monday, December 20

x Abis2 laGi ker???


Errmm...rase cam Nak Syer someting kat BeLog ni..TaPi x Taw Nak muLe dari mane..PatutkaH aku ciTe pe yg Aku rase ni?? KaLau diPikir bley giler aku diBuatnyer..
btoL2 x saNgguP da Nak berDepan Ngan sume ni Lagi..x larat sgt2..Mungkin Aku LetakkAn rase ni Kat org yg saLah..Thankz n TahNiah 4 yang berkenaan coz da BerjaYe wat Aku TerduDuk Lagi n Lagi n Lagi..Thankz sBb ko 'Ayam2' kan Aku..Thankz Again..insYaAllah maybe ade Hikmah diseBaLik suMer ni..Aku Blaja dari PengaLaman duLu..PersoAlannyer iaLah Ape Aku Nak Buat sKgni??
kadaNg2 Aku Pikir aku Ke yg Bodo senang sgt nak Caye kat Org..Then SenaNg2 Kne Bodokan kat Org cam ko..



mayBe i shouLd start From Here..Mulekan Hidup baru..Buke Buku Baru..Abaikan aPe yg x Penting ni..MembebaNkan pale otak jer..Aku je PiKir psl die Tapi die haraM nak Jage Hati Aku..waT haL sendiri g Best kot..Tapi..

Hatiku ckp..

x larat arr nak mulekan balik..penat sgt2..

But OtaK aku pikir..

sampai bile nak cmni???mamPukah aku????

Hurmm...ThaNkz 4 Everything..waiT n See je lah..


No comments:

Post a Comment