Friday, December 3

cite tentang hati..

Arini mar Nikah..AlhamduLillah..Mereka selamat jadi Wife n Husband..Im hepi 4 Them..TaPi nape aku rase sedeY erk tgk diorNG Nikah??huhu..maybe sbb aKu mcm dPt rase yaNg aku Akan hilang kwn baik lagi..Or aku da xpAt huha huha cam duLu ngn die..duLu..mase dila kawen aku x rase cmni Pun..riLek je..Nape mar kwen Aku rase cam dOwn gile eh??ermm..maybe sbb aku terPikir haL lame kot..kdg2 malu ngn diri sendiri maLu ngn famiLy..malu ngn org....duLu..aku Bercinte bagai nak rak..alMost 8 years..taPi hampeh..habuk pun xde..hurm..ape Nak buat da xde Jodoh kan..rase cam seraM sejUk..kecut2 perOt je bila nk muLekn cinte baru..aku cam dpt rase suMe laki teruk..nak amBik keseMpatan..x sayaNg aku..banyak tol benda2 negatif dLm pale hotak aku ney!huhu..Allah..Pliz heLp me..seMoga aku ditemukan dgn MR.Rite yg btoL2 syg aku..Amin...berBalik cite mar tadi..Aku rase meNtal gak tgk die nikah tadi..tibe2 rase cam semPit kat dade..Sesak nafas..then tibe2 aku rase mate aku panas..baru aku sedar yang air mate aku menitis...tah nape aku jadi sedih sgt..mar x sdr kot aku menangis..pndai gak aku cover kn??haha..mayBe aku sedih dLm guMbira tgk cinte mereka berAkhir dgN perkahwinan..After bcintan cintun selama bertahun2..AlhamduLillah..Adakah aku akan Hilang another kawAn baik yang da aku anggap mcm adik beradik ni??huhu..x relaa...pePun aku doakan Mereka diKurniakan rumah tangge yg baik..amaN n senTosa..Amin..

cite sedih lagi..

biLa bcakap psL perkahwinan..jodoh..mmg wat aku btol2 down..x taw nape..Mmg arr aku Mude lagi nak cKp psl benda2 ni..mude ke??teett..haha..23 kan mude lagi tuh! Bak kate mak Aku..mak aku lagi!! haha..toP tol Mak aku dLm bLog ni..hehe..biarlah! mak aku kn??bukan mak korg!hehe..mak ckp.."MASAK PUN XTAW LAGI..NAK KAWEN KONON!!" haha..tapi mak..ank mak ni kan manusia biase..ade hati n perasaAn..kan Ke Manusia dijadiKan berpasaNgan??chewaahh! mak dont worry..Org phm mak nk org keje duLu..kuMpul wit byk2..baru ley kawen kn??mak jgn isau k..ape pun jadi..even org da kwen Pun..Org xkn Lupe tanggungjawab org kat mak..Org ingat janji Org kat mak..kite bukan org senang..InsyAllah..mak doakan yang terbaik je Untuk anak mak ni yehh... (^-^)


ntahlah..kdg2 aku tgk kawan2 sume da Lepas..aku je x taw pe akan jadi in Future..hurmm..ni yang starting nak pikir bukan2 ni...adoiyai..da2..tutuP cite..aku kena truskn hidup..jgn kenang masa lalu da..planniNg the best today 4 a better tomorrow!! InsyaAllah..4 Bakal suaMi aku 2..x kire la sape2 kan..siaPkan diri ko duLu baru ko Ley masuk dLm duNia aku yang coLourful ni..mcm2 kaler ade..mmg pyh org nak phm aku..sbb aku ni mmg btol2 pyh nk difahami..kdg2 aku rase X berguna..kdg2 aku rase Alone sgt2..kdg2 aku rase sume Org x peduLikan aku..kdg2 aku asik nak marah je x semena2..aku pUn xtaw npe aku mental sgt..hurmm..Dpt penyakit akak aku la ni!haha..PepUn x bLey..

Pe yang saye Nak??
saYe nak sOmi yang baik..saya x kisaH klu awak xhensem..janji awaK wanGi..Sbb sy suke bnde2 yang wangi..saye xmintak duit awk Pun..sy just nak perhatian awk je..sbb..saye mmg soRg gurL yang sgt2 perlUkan perhatian..sbb??saye manje n mengade2..haha..gewdikks giler!! saye sUke mengadu n cite mcm2..n sye perlukan awk as pendenGar yg baik..sy suke Org yg pndai ckP..yer..mmg sume Org pndai bckp..tp bcKp mcm mn yg aku suke??of coz la yg bley tegur aku if aku wat siLap..yg ley nasihatkan aku klu aku salah..yg pndai susun kate tanpe menyakitkan hati aku...sbb sY Pun suke bcKp juger..wlupun kdg2 sy x berpikir sbLum sy bcKp..hehe..kdg2 sy seLfish kot...x pikir org lain..sy just nak yg tbaik tuk sume..n sy kne korbankan sikit hati sy ni tuk pikir sal org lain..sy juge x suke Kongsi kasih dgn org lain..jadi klu awk ade hajat nak kongsi kasih sy dgn org lain, awk dipersilakan blah dari hidup sy..sy rela mati dari dimadukan ok!!ermmm...sory kLu kdg2 sy kbudak2 kan..mungkin sy xberpiKir mcm org dewasa..maybe sbb sy sgt2 sygkn awk..sy terLEpas pndaNg bnde2 lain yang sy anggap remeh..sy kne jadi maTang juge untuk kebaikan semua..hurm..nak start dri mane eh??maybe kne blaja masaK dulu kot!hahakz..yup!! i have 2!!

No comments:

Post a Comment