Friday, December 10

Kena sOund setepek!!

tadi tah Kol bape x hengat plak..mase syok2 Aku Tgh Makan Nasik Goreng USA..Tibe2 bunyik Lagu 'Love The way u Lied' Bunyik plak..x lain N x bkn Bunyik HandPhone aku la 2..x jadik menyuap..Trus agkt Fon..

"Woi kau ktno??apo buek arini??membuto yo kn??"

ewah2..sedapNye mak aku menyOund tnpe rase Segan siLu..da La x Bagi salAm..seb Bek x tecokik den Ha...huhu..ade ke patut aku yg rajin ni (rajin la sgt..selaluny wat2 rajinla..hehe) die cKp cam2?Org da Siap KemAs biLik..sTudy 2 3 muKe surat..Ade ke Patut mak sound cam2??sentap MAk!!huhu..eh jap2..pehal lak suara mak aku mude semacam je ni??laa...seKali akak Aku daa..
eh eh?ariNi bukan ari Jumaat ke??camne Lak beliau bley ade kat Umah ni??kan die seLalu balik ari sabtu??musyKil ney!!Taw die ckP pe??

"CD 2 carik!!! an bagi ko mase 5 ari carik CD 2!! xdo siap ko!!" 


pehhh...mcm kapteN bagi Order kat anak kapal je da Munyiknyer..hadoii...garangnye beliau..

CD pe plak ni??owh....'Lagenda Budak seTan' yg da basi 2..akak aku x tgok lagi rupenye..pe x nyer..arini die beLi, aku da Bungkus siap2 bwk Balik kedah..haha..mane x mengamuknyer..pas2 setiap kali balik jer manjannnnggg Lupo!!hahaha..mane Arr Beliau x hangen!da arr org sPonsor..wat harte Sendiri Plak 2..hikhik..haa..seb Bek da jmpe..lau x lagi b+++ bisiNg la mesin sorg 2..Bunyik die Lagi Power dari Mak aku beb..mau mendidiH teLinga If dengar die Meleter..hehe..x abes cKp lagi..Then die sound...

"abg Li suh remove Pic ko dgn die!! Blom tentu die Jadi Laki ko!! lotak ckit2 suda la.."

guLp2...mak aiiee!!!kan da Kne sOund setePek!! huhu..jaraNg2 Akak Aku nak cAkap benda2 cmni..seLaLunyer die Akan Jual name Abg Iparku la..sbb Once abg Iparku da bersuara Confirm trus Wat!hehe..dgn pantasnyer aku delete arr Picture2 yg MencoLok mater..kerr??hehe..takut beb da keNe sound camtuh!huhu..cedeynyer...


Ala..raseNye akaK aku paham..die Pun penah Mude gak per..Penah gak MelaLui zaman2 'Ulat Bulu Naik dauN' ni..sebab 2 BeLiau x bisiNg saNgat..jnji pndai jage diri..kan lang kan??hehe..tapi aku hormat la Permintaan Beliau 2..sebab Die sayang Aku la die stiL pantau pe aku buat..daripada die wat deekkkk je x nak amk taw kan ke naya..hehe..Maseh BaLi..Mseh kakak!! sape lagi nak jage Hamber kalau bukan mereKa..adik sorang..kena lah jage..knkn??No hurt feeling la..aie! aie! cHip!!!saye yg menurut Perintah..hehe..


Abg Iparku hehe..

No comments:

Post a Comment