Wednesday, January 12

PadaMu ku Bersujud..

Errm..Owh Mak...Owh Mak...saye maw kwen!!! ehh siLap...hehe..Saye maw Balik Sudaa...Haisy!! shut up x Shut Up (bak kate FBI) da nk abis da cuti seM Haku..Pasni kne smBung PerjuangAn yg stiL bLom steL...TgL 1 seM je g..u go GurL!!!!hehe..


seLame Aku berCoti Ni mcm2 Bnde yg jadi kat Kami seFamiLy..harap2 kami taBah hadaPi duGaan hiduP..Akak Ngn masaLah Akak..ALong Ngn msLhnyer..mak Ngn MasaLahNyer...AKu???hurrmmm..Jgn caKap la...Ari2 seMak..hehe..


BenDa Yg Sangat2 wat Aku HePy + sedih + Bangge adelah biLe teNgok Along da MaKin beruBah..
BeruBah daRi seGi siKap..PerBuatan..care bercaKap dLL..Along gak da mkin deKat deNganNYA..ALhamduLillah..SeMoga Hidayah Yg Allah bagi Tuk die x ditarik baLik..InsyaAllah..Aku harAp Die tabah Dlm meNghadaPi dugaan yg dtg Ni..MungKin Allah Nak uji seKuat mane Iman die..SabarLah Along..Kami kan adee.....winkkk....(samBil kelip2 kan Mate ramai2...hehe)


Disebabkan keseDiHan Along arr kami try mengHePikan Beliau..G jaLan2..g maKan2..Tapi aLong tetAp masshhhaaamm ajer...huhu..WaLauPun kami x de TmPt beLiau tapi kaMi paham pe yg die tGh tanGgung..TeNgok Ler picture2 di bawah.Aku jer Yg gedik2 ngn Akak Aku..Tapi AlOng???hurrmmm...cam Ade kat aLam lain jer..huhu..




















tapi kan..HikMah Yang aku dPt tgk diseBaLik sume ni kan...mase Ni aku dPt rase HubuNgan KeKeluargaaN kami makin Kuat..ye la..Bile 1 from our faMily memBers ade prob so masiNg2 x SeNang hati..x senaNg duduk..N kLu boLey Nak same2 TangguNg pe yg die rase..take K each Others..


Aku bertUah sgt diLahirkan dGn siBling yg Rapat..maybe sbb kami x raMai..Aku bersyukur sgt FamiLy aku x berPecah BeLah..AlhamduLillah setaKat ni seLisih Phm skit2 ade la..TaPi jap je..maybe Sebab da Banyak sgt dugaan yg kami tangguNg duLu..Semoge kebaHagiaan Ni Bukan just SemanTare je..Amin..









No comments:

Post a Comment