Tuesday, February 15

Joging tyme!!

saye sgt Boring...yeaayyy!! adekah aku da giler??boriNg pun stiL ley Hepy??wahahaii..
aku Bru jer 2 ari saMpai kat siNtok ni after seWonok Bercoti kat Kampung seLame
2 minggu..baLik2 jer + g coti coz maulidur rasuL plak..hahaha myK coti Pun Busan Lorr...
Ape la aku Nak buat selain Tido...haihh!! busan..busan..busan..
badan Aku Pun same da membadaK kan diri..hehe..Lps Mkn tido..pas tido mkn..
sikit ari confim mak aku x kenal da AnAk die yang maKin montel ni..hukhuk..(T_T)

ermm..smLm xde keje nk wat Aku Pun wat arr keLainan skit ngn pegi Joging wiF my dearest Frenz "emma"..
baru jer nak starting jogging sekali Ujan turun daa...Lebat Nak mampos..haha
ni sume sbb aku x Pnh joging la ni..selalunye tyme2 cmni aku MemBute jerkk..hehe
Awan terHaru kot Tgk aku menJogiNgkan diri..haha
Lawak2..(^_^)<




Tapi bpe Minit after That ujan pun Stop so dpt arr kami berLari2 ala2 heroin Hindustan..sambil2 cuci2 mate teNgok dak2 junior..haha patut la x kurus2 kn bley plak ko menGorat adik2 junior 2 kan ain kn??hehe..
ala...smbiL menyeLam kite miNum air bak kate emma..
taPi..baru bpe minit jer aku Lari da ase semPit kat dade...huaaa....
cam nak mati da aku rase...

2 la malas sgt joging!! tdo jer kje ko!!

huhu kne marah ngn ema...
xpe2..ni baru larian FriendLy jer kan..mule2 mmg arr cmni..t lame2 ok la kn..
hehe sedapkan ati..
then aku x layan sgt sakit aku 2 dapat arr 2 round aku belari..seBelum kitorang Decide
nak Blah coz emma isau tgk Muke aku da jadi Pucat n biru..die ckp
if jadi pe2 die x larat nk angKat aku..huhuk hampesnye emma!!

akibat larian aku yang x seBerape 2 hambik ko mLmnye sakit2 gler badan Aku..huhuk..
tido Pun senang jer..xpnh2 aku tido kol10 pm beb..tapi bangun arini agak2 la kan pkul 1!!hahaha..stgh ari aku abiskan Mase Ngn tdo jerk..sie2 je aku buang tenage smlm..rini buiLd lemak baLik..huahuahaua..



No comments:

Post a Comment