Friday, February 11

Knape La payah saNgat...



saLam oLs..Agak lame gak x Update entry..hurm..bukan Malas or xde mase.. Just xTaw Nak syer pe..Sebenarnye banyAk benda yang berLaku kat Aku saMPai x larat Nak Ngadap da..mcm Ade Batu besar kat atas bahu..atas pale.mcm2 yang jadi LateLy..such as??

foN aku masuK air..Bukan Aku rendam dLm air..rosak daa...then What Next??laptoP aku Plak wat HaL..siot toL!!meLayaNg duit aku nak BetuLkan gajet2 terseBut..huhu..da arr aku ni xde Duit..Pendek kate seNgkek abis beb! kLu ikutkan hati aku xnak btoLkan..memBazir duit jer..bek beLi baru jer an??( cehh! cKp mcm la mak bPk ko org kayer je kan Ain kn??hahaha..) 

taPi..disebabkan Aku stiL perLukan 'mende alah'  terseBut so Nak xNak kne TebaLkan Muke La jugak wat Muke sePoseN eh x Muke 1 sen kot hehe (Lg kesiaN) mintak Wit Kat Bonda..huhuk..TaPi Ingat seNang ke nak dapat?kena paNdai2 amik hati beLiau laa kan..kLu x x dPt der Jepp!!bak kate abg iParku..hehe..

Then pe g jadi??saMPai arini actuAlly aku x amik g Pun Henset Aku 2..biarLah ciNe foN 2 nk pegaNg brape lame Pun Henset aku 2..bek Aku paKai fon BuruK yg bLeh wat baLing anjing ni jer..senang jatuh beriBu kaLi pun steaDy jer beb..(sedapkan ati..)

hurM..seBenarnYe bukan cite 2 yg Aku nk Kongsi..seBeNarnye just Nak sYer ngn suMe about soMeting..

Penah x koranG nak kaN something dLm idop korang???x kisah arr someone ker..bende ker...Then Korang da dapat..N korang rase 'benda' 2 toL2 miLik korang..kirenYe kLu bercinte Korang Pikir beLiau adeLah cinta maTi korang??rase hepi gile..rase dOnia miLik korang..setelah lautan aPi direNangi bersama..Dugaan n cabaran dihadaPi bersama..But Then pe jadi??

Makin lame Korang Makin Muak Ngn 'bende' 2..ibarat cam Korang baru kawen la kaN..excited Nak mampos..pagi Ptg siAng mLm berKepit..Then xcKup Ngn 2 Kne tuNjuk kat sume org yg korang 2 da kwen..siAp wat 'Love Byte' 4 Tunjuk kat 1 duNia yg korAng da kwen..(AlamAk larik tajuk da..hehe..) Ok then Pe jadi??lame KelamaaN BiLe wiFe Or Husben Korang Tido seBelah Pun Korang Ley wat X wuJud kn??bak kate org manisNye kejap je..(taPi x seMua la..)

haa...cam2 La pe Yang Aku rase Ni..duLu aku rase Hepy giler Ngn 'benDe' 2..Tapi lateLy aku rase Cam die Ngn aku buKan soulmate da..serba xKne..then aku rase Cam Nak Buang jauh2 jer..mmg Pyh giLer aku nak buat..taPi kenyataaNnye itu arr pe yg aku rase Ni..Bukan Arr bermakNe aku ni cPt muaK ngn soMething yang Aku ade..Tapi kadaNg2 kite Kne seLfish gak kn..Just 4 kebaikan kite..


Aku Pikir duLu seBelum aku daPat 'beNde' Ni Aku rase die lah Paling perfec 4 aku..Ley wat Aku hePi..Lengkapkan idop aku..tapi sKang makin lame makin aku sedar yanG die bUkan tuk aku..Life aku Pun xkisah If die Xde..N aku da reaLize Yang Die bukanLan yang terbaik tuk aKu..N aku reaLize yang die Pun cam benda lain gak..x SeMpurna..Yup!! sume benda Even manusia Pun xpernah seMpurna..Tapi..kLu die Ley wat Aku hepy Pun da memadai..but..Lately aku x rase Die yang wat Idop aku hepy..aku Makan Ati..sedih..rase x best..hurrmm...caKap arr aku seLfish Yang penting aku toL2 x Ley da Nak teruskan ngn sume ni Lagi..x sgguP da...naK buaNg die jauh2!!

Tapi..Its not easY as that Ok..Banyak yanG aku keNa Pikir Kan..sedalAm2nye..Or maYbe aku keNa korBankan feeLing aku seNdiri..banyak da saL 'benda' 2 yang Aku x suke..x Brape nk kne ngn jiwa Aku ni.. xtaw nape..aaggrrhhhh!!!tOlong...aku x rela da Nak tiPu diri sendiri..so moral of the story bersyukur arr ngn pe yang Korang ade..coz Pe yg Ade dPn mate 2 kadaNg2 korang xNpk..if da terlepas t baru korang sedar Cmne berMakneny die dLm idop korang..waaaahh!! rase nak baLik ke zmn seKolah2 duLu..bestNyer...aku Janji aku xKan nakal2 g..aku naK beLaja btoL2..huhu..taPi sume 2 angan2 je arr...Jgn Mimpi di siang hari k!!


No comments:

Post a Comment